Var glad och stolt för det du har

..och sörj inte det du inte har.

Satt och funderade på hur bra jag egentligen har det. Jag har ett hus att bo i med tak, det finns mat på bordet varje kväll, jag kan duscha under rinnande vatten, jag får en utbildning och jag har en egen säng med ett varmt duntäcke. Men framförallt har jag vänner som bryr sig om mig och jag har en mamma och en pappa som älskar mig mer än någon annan på jorden, och jag älskar dom!
Dom har alltid ställt upp för mig och det är jag oerhört glad över. 

Kärlek till mina vänner, mamma och pappa [v]
Ni får mig att vara stolt över den jag är.

Dagens låt:
Daddys little girl - Frankie J

Kommentarer
Postat av: jessica

Det är rätt michelle!

2007-10-27 @ 23:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0