Vad är det som händer?

Det är flera stycken av mina underbara vänner som inte mår så bra för tillfället =/ Det är som sagt inte bara en eller två, utan det är fler.. Det beror på att de blivit sårade av den man älskar, det är psyiskt, det är fysiskt men också en och annan som är lite allmänt nere. Jag har varit en av dom..
Jag mår bra och så nu, men jag kan bara inte släppa er ur mina tankar! Ni står mig så nära hjärtat att det sårar mig att se hur dåligt ni faktiskt mår.

Men jag tror att när det är man mår som sämst, det är då man som mest behöver veta att man är omtyckt och älskad! Och det är ni..

Mina vänner är mitt allt, men det har du nog redan luskat ut?!
Jag behöver nog snart gå i terapi för att jag bryr mig för mycket..
God natt [v]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0