Sova-problem

Dom senaste veckorna har varit ett rent helvete rent ut sagt.
Kan inte sova på kvällarna.. och när jag väl somnar så ska jag gå upp igen.
Igår kväll (eller imorse) somnade jag vid halv fem eller nått, och väckarklockan ringer halv sex. Jag var så trött så jag sket i skolan idag. La mig och sov 3 timmar till.
Nu e klockan snart midnatt och jag är inte ett skit trött. Jag tror att problemet är att när jag väl ska lägga mig ner och sova så tänker jag för mycket.
Allt som har hänt under den sista tiden och vad som ska hända går jag igenom och analyserar. Jag tänker på vännerna, skolan, mamma, den icke existerande kärleken, vad jag ska göra till helgen, vad jag ska ha på mig för kläder nästa dag och så vidare. Det finns ingen oändlighet i mina tankar. OCH DET STÖR MIG!
Det resulterar i att jag är som en zomibe i skolan och somnar på lektionerna =/

Nu ska jag snart lägga mig. Kan ju räkna med att det tar några timmar innan jag väl sover..

God natt på dig du som sover som en normal männniska [v]

 

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0