Slappt idag

Har varit en ruggigt slapp dag, så himla skönt!
Har i stort sett inte gjort nånting, jo försökte röja upp lite i mitt rum men jag bara tittade på det och gick därifrån. Men jag fick iaf med mih en liten hög med kläder =D
Borde ha pluggat..

När jag satt på nedervåningen och tittade på tv så började grisen skälla som en galning. Jag trodde bara att han fått ett ryck igen som han fått så många gånger förut.. Så jag sa bara åt honom och va tyst o gå o lägga sig, det gjorde han. Men sen hörde jag att det knackade lite lätt på dörren och han fick ett nytt cp-ryck.
Så med pyjamasbrallor nere i knävecken, en för liten t-shirt, lurviga tofflor och en toffs på huvudet så gick jag och öppnade, trodde ju bara att det var grannen som var lite pratsjuk.
Men ICKE sa nicke, där stod det en ung snygg kille i 20-års åldern och bara tittade på mig.
Haha, pinsamt värre!
Han ville bara kolla om han kunde stänga av strömmen en stund för att kunna byta ut vår elmätare. Jag fick ringa till pappsen sen och kolla så det stämde, och det gjorde det ju! Han hade bara GLÖMT och säga att dom skulle komma.. Så jag återgick till att onte göra nånting medans han grejjade med vad han nu gjorde.

Det var det mest intressanta som hänt idag..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha! pinsamt värre :D

2007-10-23 @ 01:20:40
URL: http://haljestig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0