Grattis din sötnöt!

Idag har Hannah klarat teoriprovet =D
Jag är så stolt över dig gumman, kände på mig att du skulle klara det!
Michelle och Hannah [v] Fritz
HAHAHA! Humoor!


Idag har det varit en rolig dag i skolan, kul på svenskan åt dom konstiga namnen i filmen, men när Sanna kom skulle Hannah precis gå. Som om vi hade flextid  i skolan haha =P
Men hon kom tillbaka igen med ett avklarat teoriprov, så det gjorde inget ^^ 
Och flocken 0p3B var återigen samlad!
På eftermiddagen hade vi matlagning och jag gjorde världens godaste soppa (tycker inte ens om soppa) och stekte dom vackraste pannkakorna jag nånsin sett! Men det gjorde jag bra


image6







Hon kommer troligtvis döda
mig för att jag la upp den här bilden,
men vaddå det är ju ändå ingen
som läser den här bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0