Det stora brasmysteriet!

Jag och farsgubben min var nere i civilisationen och handlade.
I en vagn inne i affären satt det en jättesöt liten tjej med Down Syndrom. En liten pojke gick förbi henne och stannade och bara glodde på henne.. Jag såg i pappans ögon hur jobbigt han tyckte det var =/
Pojkens mamma kom och bara drog honom därifrån.
Jag kan aldrig sätta mig in i deras situation, men jag lider med dom..

Väl hemma så va pappa jättekonstig! Haha
Han stod och stirrade in i brasan och fattade varför det inte brann, så han hämtade cykelpumpen och blåste me. Såg sjukt kul ut!
Sen stod han framför spegeln och beundrade sig själv och kom fram till att han nog skulle bli utsedd till Mr.Äskemålen 2007. Eller inte... Haha, vilket mupphead!
Jag vet iaf varför jag e som jag e =P

image19   image20
Knasgubbe!                              Far i egen hög personlighet!

 
På fredag blir det ut och äta och sen bio (hairspray) med brudarna!
Weeeei


Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHAHAHAH mr. Äskemålen 2007! :):):)

2007-10-22 @ 21:52:40
Postat av: michelle

Jag vet, han e lite speciell. haha

2007-10-22 @ 21:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0