Hur vet man att man är populär?

Jo det ska jag säga dig, populär är man när man alltid har nått på gång och när vännerna frågar om man vill hitta på nått, följa med hit och dit (för det mesta så frågar dom alltid om precis samma kväll eller helg så det känns som om man gör någon besviken när man måste tacka nej).
Ett annat sätt att veta att man e poplär på är om det alltid ringer när man står i duschen, det slår aldrig fel!

Nu har jag ju det här problemet med nyår, jag vill va med alla samtidigt, men det fungerar inte så jag vet inte riktigt hur jag ska göra med det.. Stanna hemma?
Nej troligtvis inte, jag får nog åka runt en del. Men fördelen med det är ju såklart att man får träffa så himla mycket roligt folk, typ en kompis, kompis, storesyrras kompis bror eller kusin! Hehe =P

Jag ser fram emot nyår, ett nytt år! Hoppas naturligtvis att det blir bättre än detta för det gör man alltid oavsett hur bra året varit, studenten ligger och väntar. Tänk att bli student 2008!
Det kommande året kommer jag få träffa så mycket nytt folk, det ser jag fram emot =)

Hoppas du haft en bra jul och jag önskar dig ett riktigt gott nytt år! (varför säger man det egentligen? Det blir ju knappast bättre för det, eller?)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0