Utflykt med op3b till Ullared!

Det var en minst sagt spännande resa, haha. Jag hade verkligen räknat med att ALLT kunde hända.
Jag nämner inga namn!

Den ena kör som en rallyolga och man kan ibland undra hur hon fått sitt körkort, men hon är kul o åka med eftersom hon skriker o svär åt alla andra bilister som råkar befinna sig på vägarna, haha! Annars e hon superduktig!

Den andra stackaren har nästan precis fått sitt körkort och jag kan bara tänka hur nervös jag själv skulle vara på en resa ned till ullared med nytaget körkort, knappt hitta vägen och med halva Op3B med sig. Jag skulle nog inte ens ställa upp och köra på en sån resa såvida jag inte blev mutad eller nått  =P

Sen har vi nummer tre som nästan är den exemplariska chauffören. Hon klarade t.o.m att hålla sig på vägen med 3 skrikande, skrattande och sjungande klassisar i baksätet och 1 brevid sig, det kallar jag koncentrationsförmåga på hög nivå!

Vi hade kommit överens innan om vem som skulle köra först, men så blev det ju inte..
Förutom att det var nära sidokrock med en annan bil och frontalkrock med en lastbil, flera felkörningar och många mobilsamtal så kom vi till slut fram till Ullared. Allihop!
Det blev dock lite problem när vi stannade efter vägen och skulle fika när 14 kissnödiga tjejer ska gå på toa och upptäcker att det är låst till toaletten.. Men det löste sig det med till slut =)
Men väl där så försvann alla åt lite olika håll och man såg inte så mycket mer av dom, men man får inte låta sig luras av att man inte ser dom för helt plötsligt ropade dom ut i högtalarna att klass op3b från jönköping skulle samlas vid bussen klockan 13:00. Jag och Emelie gick där och lullade innan jag insåg att det va oss hon snackade om, och ännu längre tid tog det innan jag insåg att vi inte hade åkt buss utan bil.. Vi gissade på vem det kunde vara, och helt rätt hade vi med!

Men jävlar i min själ vilken rolig dag!!! Haha, det måste vi göra om! =D
Vilken genomskön klass man har!


image12         image13
OP3B! Inte alla..                                            Zeynep-kvinnan! Vilken tjusig hatt du hittat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0