Mental-test

Min mentala ålder

[x] Vet hur man kokar kaffe.
[x] Tvättar kläder själv
[x] Kan laga mat själv
[ ] Tycker att politik är spännande
[ ] Mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner

total: 3


[x] Går i skolan alla veckodagar.
[x] Har en penna med mig överallt
[x] Har aldrig fått kvarsittning
[x] Har sett talkshows
[x] Vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det
[ ] Dricker kaffe minst en gång i veckan

total: 5

[x] Vet hur man startar en diskmaskin
[x] Kan räkna till tio på ett annat språk
[ ] När jag säger att jag ska göra något, så gör jag det
[x] Föräldrarna litar på mig
[x] Kan klippa gräset
[x] Kan få vuxna att skratta utan att säga något dumt
[ ] Kommer ihåg att vattna blommorna
[ ] Pluggar när jag borde
[ ] Lyssnar och tar till mig på lektioner
[x] Kommer ihåg att mata djuren (har inga djur just nu, men tidigare ja)

total: 6

[x] Kan stava till skicklighet utan att slå upp det
[x] Kan städa upp efter mig själv
[ ] Det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola light
[ ] Kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver
[ ] Förstår skämt första gången jag hör dom
[x] Kan skriva snabbt på tangentbordet

total: 3

[x] Har kommit på att vädret ändras varje timme
[ ] Kan se på någon het utan att tänka på sex
[ ] Har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar
[x] Kan läsa ut en bok

total: 2

min mentala ålder: 20 år
haha, åhh fan =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0