Mardöm!

Inatt (eller imorse) drömde jag en läskig dröm. Igår disskuterade jag och pappa spöken och jag sa att jag tror att det spökar i vårt hus. Tv:n stänger av sig själv och sätter på sig när den känner för det.
Iof vet vi att det beror på spännigar i tv:n eller nått liknande.
Och garderobsdörren öppnar sig själv, men det beror på att låset e lite konstigt. Men jag tror att det är spöken iaf!

Och inatt drömde jag en väldigt läskig dröm..
Det var någon som vakade över mig genom ett hål i min garderobsdörr, och när jag reste mig upp för att gå och kolla så var det något som flög på mig så jag svimmade. När jag hade vaknat till så gick jag bort emot garderoben och öppnade dörren. Och på insidan hängde det en jätteläskig kvinna som tog tag i min arm och började skaka den så att den trillade av..
Sen vaknade jag av att jag hade legat på armen så den hade tappat känseln! haha
Den va så äcklig, så verklig.
Slår vad om att det är nån som hemsöker min garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0