Jag är på topp och här ska jag stanna!

Livet leker och jag är nöjd ^^
Just nu känns det som att det inte kunde bli bättre!
Tänk om man alltid kunde må så här?

För övrigt har denna söndagen flytit på ganska bra den me, har mest tagit det lugnt.
Roligare väder har jag dock varit med om men bestämde mig ändå för o ta en liten längre promenad med hunden ner till sjön. När man kommer ner dit så blir han som galen och skäller på vattnet och sitt eget eko.
Han var helt slut när vi väl kom hem, kolla bilden nedanför! Haha, man kan ju inte låta bli att skratta.
Har man inte Grisen med sig så kan man sitta där i flera timmar och bara fundera, det är så tyst och stilla.

image1        image2

Nu är det sovdags..

Kommentarer
Postat av: Emilié

ett tag kan jag väl se glad ut, men till slut blir jag less (: nu är det dock bättre -skönt som fasen!

2007-10-08 @ 18:05:38
URL: http://sockerplast.blogg.se
Postat av: angelica

en dag vill jag följa med dig till den sjön.

2007-10-21 @ 00:53:10
URL: http://anjelico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0