Helvetesdag!

... kan man lugnt kalla denna!
Men den började redan inatt precis efter att jag somnat, drömde en så sjukt mysko dröm med massa konstigt folk!
Vaknade med panik på morgonen, tittade på klockan. Helvete! Hade försovit mig 45 minuter! Blev minst sagt lite stressigt och jag tror jag glömde mer än hälften av vad jag skulle ha med mig hemma.
Väl i skolan så hade vi psykiatri på morgonen, den lektionen var så rolig så jag sov mig igenom nästan hela lektionen, och INGEN väckte mig, det ger inga + poäng i omdömet iaf..
Sen flöt dagen på hyffsat bra, men jag har gått omkring som en zombie mer eller mindre hela dagen.
På eftermiddagen skulle jag åkt och hämtat ut en ny telefon, men det belv inte så idag heller. Skit samma, hoppas morgondagen blir bättre!

På måndag blir det Ullared med flickorna, ska bli så himlans kul! Tagga!
Ska se om jag kan få ner alla som ska me =)

Bil 1. Hannah, Irma, Sanna, Zeynep och Daniella
Bil 2. Jag, Alle, Malin och Rebecca
Bil 3. Jenny, Emelie och La Fleur
 
Fan, det kan jag inte! Har nog glömt 2 stycken =/ förlåt!


Kommentarer
Postat av: Mammorna

Hej! Kul att du hittade vår blogg! Nu har vi gjort ingreppet. Hoppas hoppas att det lyckas!

2007-10-11 @ 09:23:23
URL: http://mammamammabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0