Student 2008

Ja jisses vad tiden går snabbt.
Det känns som de va igår jag stod där första dagen på Erik Dahlbergsgymnasiet och inte hade nån aning om vart jag skulle ta vägen, runt omkring mig var det massor med nya konstiga folk som skulle bli mina klasskamrater dom närmsta 3 åren. Minns bara att jag tänkte: vad i helvete e det här för folk och hur fan ska det här sluta?
Men det gick ju bra det me till slut.

Och snart e det dags för studenten, får rysningar bara jag tänker på det. Mycket blandade känslor som far genom huvudet. Det ska bli skönt att få komma därifrån och få börja jobba och tjäna egna pengar, men jag kommer sakna alla mina vänner. Tillsammans har vi haft så många minnesvärda stunder.
Mina vänner, dom kommer jag inte få träffa varje dag. Och det gör mig lite rädd...
Man säger säkert att man ska hålla kontakten, men ju längre tiden går desto mer sällan kommer det bli, jag har vart med om det förut. Vissa kommer man säkert ha mer kontakt med än andra, men det skrämmer mig iallafall.

Jag kommer gråta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0